Crown Wars - Brotherhood of Light Cosmetic Pack
Kjemp mot mørket og Ordenen i utstyret til Lysets brorskap med denne kosmetiske pakken. Den inneholder en unik hjelm til hver av klassene, et nytt våpenutseende og pakken Sacred Emblems som lar deg tilpasse troppen og banneret ditt.