Crossout — The flaming one (Lite edition)
– Unik panserbil: «Den flammende» (Lett variant); – Ny kabin: «Inferno»; – Våpen: granatkaster «Yongwang»; – Sprayboks: “Blåaktig røyk”; – Tilgang til nye konstruksjonsdeler; – Maks antall deler økt til 40. Den legendariske muskelbilen som tilhørte den mystiske Chet Flame. Den ser ut som om den har brutt seg ut av det dypeste helvete. Chet har ofret seg selv for å bekjempe sine fiender, men folk sier at den flammende bilen hans fortsatt blir observert kjørende gjennom Ødemarka fra tid til annen. De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 40. Merk! Lagringsplassen din kan overfylles i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken.