Crossout — Herald of pyre
– Unik panserbil: «Likbålets budbringer»; – Nytt våpen: minelegger «Skjebne»; – Kabinen: «Dødmann»; – Våpen: kamplaser «Aurora»; – Portrett: «Shaman Kagutsuchi»; – Bevegelsesdeler: «Eremitt» hjul (2 stk), «Eremitt ST» hjul (2 stk); – Maskinvare: «Rødglød» motor, «Utvidet ammunisjonspakke», «KA-2 Flywheel» oppladingsøkning, «Doppler» radar, «Iris» skop; — Spraybokser: «Kitsune» og «Mønster: Brent jord»; – Et sett med klistremerker og dekorasjoner; – 1500 spillmynter; – Tilgang til nye konstruksjonsdeler; – Maks antall deler økt til 60. Kagutsuchis panservogn kombinerer to verdener, i likhet med ham selv: det brennende sinnet til Pyromanene og den kalde strengheten til Syndikatet. Det ildaktige mønsteret og rovdyraktige skroget gjør det tydelig at fartøyet er to trusler i én når det fører øst og vest sammen i livsfarlig harmoni. De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 60. Merk! Lagringsplassen din kan overfylles i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!