Crossout – Catalina
— Panserbil: «Skjønnhet»; — Ny episk kabin: «Catalina»; — Ny modul: signalblokker «Daze»; — Portrett: «Jonathan»; — Sprayboks: «Leppestift»; — Tidlig tilgang til nye konstruksjonsdeler; — Maks antall deler økt til 40. — 1500 spillmynter. Det er utrolig hva kjærlighet kan gjøre med folk. Men det er enda mer utrolig hva det gjør med biler. Etter noen uker i garasjen ble det slutt på latteren rettet mot Jones’ panserbil. Innsatsen han hadde lagt i å reparere Catalina har forvandlet den markant. Nå har den ikke bare blitt hans «trofaste partner», men også hans «trofaste beskytter». De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 40. Følg med! Overflod på lageret er mulig under enkelte omstendigheter. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Unike portretter er en ypperlig mulighet til å skille deg ut blant overlevende. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!