Crimsonland
Tusenvis av romvesen, mutantøgler og mye annet angriper – klarer du å overleve angrepet? Crimsonland er et «twin stick»-skytespill sett fra fugleperspektiv hvor skjermen fylles med hundrevis av fiender på samme tid. Lås opp dusinvis av våpen og perks i sytti intense oppdrag, for så vise ditt arsenal og talent i seks overlevelsesmodus med ledertavler for beste poengsummer. Alle spillmodus støtter lokalt samarbeidsmodus for opp til fire spillere. Få vennene dine samlet, så du kan vise dem hvem som bruker plasmahagla som en ekte proff! Crimsonland til Xbox One byr på ti ekstra nivåer, en farlig ny fiendetype og et nytt, spennende overlevelsesmodus.