Costume Set "Japanese New Year"
Gi Eren, Mikasa, Levi and Armin nye antrekk. Sett farge på slagmarken ved å ha på deg et antrekk med nyttårstema. Merk: Vær forsiktig så du ikke gjør et overflødig kjøp. *Du kan fortsette å bruke antrekkene hvis du kjøpte dem til A.O.T. 2, Xbox One, men innholdet må lastes ned på nytt. *Alle antrekk-sett som inneholder alle de 16 antrekkene, inkludert Mikasas antrekk "Summer Festival", som slippes til spesialpris i desember.