Costume Quest 2
Spill knep, be om knask og kjemp mot skurkaktige soldater i Costume Quest 2, den flotte oppfølgeren til Double Fines originale publikumssuksess, som gjorde fans i alle aldre om til korsfarere besatt av godteri. Dette inspirerte rollespill-eventyret inkluderer en rekke nytt innhold og spillforbedringer slik at du kan ha dobbelt så mye moro. Utforsk skumle tidsreise-landskaper, kle deg i søte nye kostymer som forvandler seg om til mektige Hallo-krigere og samle enda skumlere godterikort som du kan bruke i kampen mot en horde av skurker besatt av hygiene. Bare de heltemodige søsknene Wren og Reynold kan redde Halloween for alltid!