Costume All Set
Gi Eren, Mikasa, Armin og Levi fire nye antrekk hver, til sammen 16 antrekk. Sett farge på slagmarken ved å ha på deg et antrekk med nyttårs-, festival-, halloween- eller juletema. Merk: Vær forsiktig så du ikke gjør et overflødig kjøp. *Du kan fortsette å bruke antrekkene hvis du kjøpte dem til A.O.T. 2, Xbox One, men innholdet må lastes ned på nytt. *Dette settet inneholder Mikasas antrekk "Summer Festival".