Commando Devilish Good Looks-pakken
Gjør Vault Hunting-opplevelsen bedre med en helt ny stil! Denne pakken inneholder Smile at the Devil-hodet og Splattered With Red-teksturen til Commando - du finner dem på figurtilpasningsmenyen!