Clockwork Tales: Of Glass and Ink
Kast deg ut i dette spennende detektiveventyrspillet med en steampunk-vri! Verdens byer er herjet av noen merkelige jordskjelv. Den geniale dr. Ambrose Ink håper å avdekke hva som ligger bak det hele, men han trenger assistanse av sin gamle venn, agent Evangeline Glass. Hun må bli den store heltinnen ved å storme slottet til sjefsingeniøren i Gottland for å finne sannheten og stoppe kataklysmen.