Clicker Heroes
Clicker Heroes – det inaktive rollespillet! Har du noen ganger lurt på hvordan en kvadrillion skade i sekundet føles? Nå kan du sette ut på en reise for å finne ut av det! Begynn med å klikke på monster for å drepe dem og ta gullet deres. Bruk gullet til å hyre nye helter og få mer skade. Jo mer skade du påfører, desto mer gull får du. Kjenn på følelsen av å bli sterkere! Må du ta klesvasken? Dusje valpen? Ta det med ro! Heltene dine dreper monster og samler gullet automatisk mens du er borte, også når spillet er avsluttet. Men ikke glem å kommet tilbake og bruke alt det herlige gullet på nye helter og oppgraderinger!