Clash - Supporter Pack
Den nedlastbare Supporter Pack inneholder: – 2 rustningsett for Pseudo, som hyller Metamoq, heltens mentor i Zeno Clash-spillene – 3 tilpasningsgjenstander for Boy – Artefakten Humiliation, som tvinger taperen av Ritualet til å bruke et unikt hodeplagg og ta imot kommentarer om hvor unikt det lukter.