City Island 6
Opplev revitalisert bybygning! Utforsk den helt nye City Island 6: Building Life. Som ordfører i en by i utvikling, reis verden rundt og oppdag spektakulære øyer og pulserende byer som er virkelig unike og levende! Nå med forbedrede funksjoner hever City Island 6 byggeopplevelsen din på tvers av forskjellige terreng og temaer. I tillegg kan du nyte sømløs spilling fordi spillet kan spilles frakoblet direkte på mobiltelefonen din. Dermed trenger du ikke en internett- eller Wi-Fi-tilkobling. Bruk skylagring for å holde fremgangen på flere enheter. Fra ydmyk begynnelse til blendende skylines Start med en liten by og se den forvandles til en vakker by som senere blir en travel metropol. Med flere unike bygninger, nye uoppdagede øyer og beriket innhold sikres timevis med underholdning og gratis frakoblet spilling i City Island 6 Samhandle med nærliggende metropoler og inviter venner til å beundre dine. Flere venner lar deg besøke byer og hjelpe hverandre. Gjenopptatt bybygging med uendelige gleder Si farvel til monotonien med den fornyede City Island 6! Lås opp spennende bygninger, begi deg ut på forskjellige oppdrag og høst rikelige skatter. Skreddersy byen din, samarbeid med venner og dykk dypt inn i denne oppslukende tycoon-simuleringen. Med mer som kan innhentes, designe og gjøres om til strategi, kjenner lidenskap og kreativitet ingen grenser.