Cities: Skylines - Season Pass 2
Det andre sesongkortet for Cities: Skylines-konsollutgaven hjelper spillere med å ta bykonstruksjonsferdighetene til nye høyder med noen av spillets mest populære tilleggsprogrammer. Sesongkort 2 inneholder tre store utvidelser (Green Cities, Parklife og Industries), Euorpean Suburbia-innholdspakken og tre radiostasjoner (Country Road Radio, All That Jazz og Synthetic Dawn Radio). Sesongkort 2 innhold: Green Cities (hele utvidelsen) European Suburbia (innholdskaperpakken) Parklife (hele utvidelsen) Country Road Radio (radiostasjon som kan lastes ned) All That Jazz (radiostasjon som kan lastes ned) Industries (hele utvidelsen) Synthetic Dawn Radio (radiostasjon som kan lastes ned) Med Sesongkortet sparer du penger og får med deg alt. Alt kan lastes ned med en gang det legges ut.