Cities: Skylines - Radio Station Pack
Kringkast til to byer: Skylines mest populære radiostasjoner – Relaxation Station og Rock City Radio til prisen av én. Radiostasjonspakken for Cities-konsollen dekker alle behov. Relaxation Station – Stress ned og slapp av i over én time med original musikk. Kos deg med jazz og behagelige karibiske toner. Derfor er det bare å slå på radioen og la DJ-en ordne resten. Rock City Radio – La pendlingen gå som en drøm med alt fra grønsj til metall. Rock Radio er det perfekte soundtracket for deg som vil bygge din egen Detroit Rock City. Husk allikevel at du ikke må ødelegge hotellrommet ditt!