Cities: Skylines - Content Creator Pack: European Suburbia
European Suburbia – den nyeste innholdskapertemapakken for Cities: Skylines gjør det mulig for bybyggere rundt om i verden å bygge europeiske forsteder. Spillere kan utvide byen sin med 80 nye spesielle boliger, bygninger og eiendommer laget av Samantha «Avany» Woods. Hun har nemlig latt seg inspirere av byer i bl.a. England, Tyskland, Sverige, Danmark og Nederland!