Children of Morta: Ancient Spirits
Ancient Spirits er den nye nedlastingspakken til Children of Morta, som har masse nytt innhold: en ny spillbar fighter-figur med to unike former som kallesYajouj’Majouj, nye skins for alle figurene og en pakke med nye relics, charms og graces. Yajouj og Majouj En gammel legende blant folket i sør forteller om forbudt kjærlighet mellom et menneske og en goblin. Mennesket Yajouj ble forelsket i goblinen Majouj. I legenden ble Majouj hentet med makt av Yajoujs familie og kastet i en endeløs avgrunn der hun til slutt døde. Yajouj visste ikke om dette, så han la ut på reise for å finne sjelevennen sin, men gikk seg bort i den bunnløse avgrunnen og mistet livet under letingen. Men dette var ikke slutten på legenden, for til slutt møttes sjelene deres og ble gjenforent i døden. En union som strakte seg lenger enn avgrunnen. De to amorøse sjelene måtte finne en vei ut. Sjekk ut hele innholdslisten til Children of Morta: Ancient Spirits! - Ny spillbar figur, Yajouj’Majouj, klar til å teste ferdighetene dine i Family Trials-modus. Til forskjell fra familien Bergson, har Yajouj’Majouj to former og kan bytte fra den ene til den andre, noe som gir en unik kampstil der du kombinerer teknikker fra begge formene og bygger opp ekstremt kraftige angrep! - Skin-system - legger til en helt ny del i figurvalgmenyen der du kan velge spesielle masker til heltene. - 5 nye Divine Graces: Blood Rush, Quick Paws med mer. - 5 nye Charms: Trade of Might, Blood Sacrifice med mer. - 5 nye Divine Relics: Call to Arms, Thunder Cloud med mer.