Chess Ultra X Purling London Nette Robinson Art Chess
"Vi presenterer Nette Robinson St Basil's Cathedral Art Chess-sett – en spesialbestilling fra Purling London, nå tilgjengelig i Chess Ultras virtuelle verden." Dette vidunderlige sjakksettet, laget av sjakkspiller og kunstner Nette Robinson, er inspirert av den særpregede arkitekturen til to av Russlands landemerker. De lyse brikkene er basert på Moskvas kuppelformede Frelseren Kristus-katedral, mens de mørke brikkene representerer fargene og mønstrene på Vasilijkatedralen. Denne pakken inneholder kun et sjakksett som kan brukes i hvilken som helst omgivelse i spillet.