Chess Ultra X Purling London Mr. Jiver Art Chess
Vi presenterer Mr. Jiver Art Chess-settet – en spesialbestilling fra Purling London, nå tilgjengelig i Chess Ultras virtuelle verden. I Art Chess-settet, laget av den London-baserte gatekunstneren Mr. Jiver, er hver og en av de luksuriøse Staunton-brikkene malt i en karakteristisk grafittistil. Med den unike kombinasjonen av livlige farger og mesterlig sprøytemaling er Mr. Jiver Art Chess-settet i en klasse for seg selv. Denne pakken inneholder kun et sjakksett som kan brukes i hvilken som helst omgivelse i spillet.