Chess Ultra: Santa Monica-spillpakke
Ta turen til en av verdens mest populære strender og opplev alt det sjakkparken i Santa Monica har å by på. Gjør deg klar til å utfordre motstanderen din under blå himmel og svaiende palmetrær. Santa Monica-spillpakken inneholder et moderne sjakksett i en ny og forbedret versjon. Settet er inspirert av det populære skatemiljøet langs kysten av California, og hver enkelt brikke i Skate-sjakksettet er laget av resirkulerte skateboard-deler. Skate-sjakksettet er håndlaget med perfeksjon, tilgjengelig i en polert eller malt finish og gir nytt liv til gamle skateboard. Denne pakken inneholder et sjakksett og en omgivelse. Disse kan brukes separat og i par med de andre settene og omgivelsene.