Chess Ultra: Pantheon Spillpakke
Denne pakken inneholder et romersk tempel hvor keiserlige romerske soldater møter hverandre på et sjakkbrett av stein. Sjakk er en kamp og hvilke sjakkbrikker er bedre å kjempe med enn den keiserlige romerske hæren? Omgitt av det virkelig episke romerske tempelet er sjakkbrikkene i bronse like heroiske. Gladiatorer og kentaurer står side om side med akademikere og til og med selveste Julius Caesar! Denne spillpakken passer perfekt for en jevnt utkjempet strategikamp!