Chess Ultra Isle of Lewis-sjakksett
Denne nedlastbare pakken er inspirert av Isle of Lews-sjakksettet og inneholder et utrolig detaljert sett med sjakkbrikker laget av hvalrosstann (virtuelt, selvsagt!). Lewis-sjakkbrikkene sies å være blant de eldste sjakkbrikkene som finnes. De ble funnet i 1831 på Isle of Lewis i Outer Hebrides, Skottland, hvor navnet deres stammer fra. Eksperter anslår at de ble laget på 1100-tallet, et sted mellom 1150 og 1200, i Norge eller på Island.