Chef Life - BON APPÉTIT PACK
Hyll fransk gastronomi i restauranten din! BON APPÉTIT-pakken inneholder tre tradisjonelle, franske matoppskrifter og et elegant antrekk til kokken din. Legg til ratatouille, bouillabaisse og cassoulet på menyen din, og gi kokken din et nytt forkle og stilig kokkeskjorte.