Championship III and Highway II Courses
To baners spesialdeal! Populære Championship II og Highway er redesignet fra bunnen av for å pumpe opp morofaktoren til det maksimale! Å bruke bomber strategisk er nøkkelen til suksess, selv i avanserte taktikker hvor målet er å få høyest poengsum. Prøv å slå denne ultimate utfordringen som er utviklet for de beste spillerne og tygg deg vei til den høyeste poengsummen i verden!Score Attack (5 Minutes) og Time Trial for Championship III og Highway II er inkludert.Denne tilleggspakken er inkludert i ""All You Can Eat""-tilleggspakken og -utgaven.