Case of Gold (3250)
Battle Islands 3250 Gold (Premiumvaluta) Kjøp en Case of Gold for å gi skattekammeret ditt i Battle Islands et løft. Gull lar deg øyeblikkelig fullføre bygging og raskt sende forsterkninger til frontlinjen!