Cartoon Network: Battle Crashers
Når Onkel Farfar ved et uhell kjører OF-bobilen gjennom flere dimensjoner, plukker han opp noen uventede passasjerer: Gumball, Steven Univers, Finn, Mordecai og Clarence! Nå må de gå sammen for å beseire de onde skårskapningene og rette opp i ting. Bruk figurenes unike angrep og spesialferdigheter for å takle elementene, kjemp deg gjennom alle nivåene og kom seirende ut av brutale sjefskamper. Spill kart om igjen med spesielle modifikasjoner for mer variasjon og lås opp bonusrom underveis. Prøv deg på enspillerutfordringen, eller gå sammen med opptil 3 venner for flerspilleraction i dette sprøe interdimensjonale eventyret.