Cardboard Knight – uniformpakke
Få en morsom ny kartongridder-rustninguniform som de fleste figurene kan bruke. Inneholder Cardboard Knight Armor for kroppen (med 6 stiler) og Cardboard Knight Helmet Cosmetic Accessory (med 6 stiler).