Gir spillerne to forskjellige oppsett; et for medium til korte avstander, for bruk som en Sub Machine-Gun (SMG), og medium til lange distanser, som en Assault Rifle (AR). Dette unike 2-i-1-våpenet har evnen til å bytte fra SMG til AR og tilbake igjen, midt i kampens hete ved et enkelt knappetrykk. Dette gir maksimal fleksibilitet og muligheten til å tilpasse seg baner og taktikker.