Stup inn i Ghosts Multiplayer sammen med ingen ringere enn selveste Snoop Dogg. Den legendariske rapperen har fortellerstemmen i alle våpenkampene i Multiplayer og varsler deg om angrep, fiendeaktivitet og annet, og gir generelt krigsinnsatsen din litt street cred. Ya dig?