Call of Duty: Ghosts – Hazmat, spesialfigur
Selv om den ikke vil beskytte deg mot en storm av kuler og splinter, garanterer den helt nye Hazmat Suit at du vil skille deg ut i mengden i enhver flerspillerkamp.