Multiplayer vender tilbake til krigsskolen med den helt nye Drill Instructor-stemmepakken der du finner stemmen til selveste R Lee Ermey, alias The Gunny. Bytt ut varslene i spillet med noen som vil få deg i topp kampform igjen. Så, hva venter du på? Tjue armhevninger, soldat! Nå!