DLC 2 Eclipse til Black Ops 3 er ute, med nye flerspilleromgivelser og mer zombieinnhold. I den nyeste episoden av zombiespillet, drar Origins-gjengen til "Zetsubou No Shima", en sydhavsøy der Element 115 har skapt noe helt skrekkelig. Kjemp deg vei gjennom fire flotte Black Ops III-flerspilleromgivelser: Spire, Knockout, Verge og Rift. Spire: Spill mot andre på en futuristisk flyplassterminal langt oppe i skyene. Knockout: Et shaolin-tempel med en retrotvist, med både åpne kamper utendørs og trange kamper inne. Verge: Denne nye versjonen av det klassiske Call of Duty: World at War-kartet Banzai, plasserer kampene i en fjern, postapokalyptisk fremtid. Rift: Dra til kjernen av et futuristisk militærkompleks over en aktiv vulkan.