CAC : GHOSTS'N GOBLINS
Spill Ghosts 'n Goblins. Du kan også spille prøveversjonene av "Side Arms", "Legendary Wings" og "Trojan". ※ "Capcom Arcade Cabinet" krevers for å kunne spille. Vennligst kjøp denne etter at du har lastet ned "Capcom Arcade Cabinet". Både "1985-I-pakke" og "Alt-i-ett-pakke" inneholder dette innholdet. Pass nøye på at du ikke kjøper dobbelt opp.