Spill alle de 17 tilgjengelige spillene. NB: Du må ha "Capcom Arcade Cabinet" for å kunne spille. Kjøp dette etter at du har lastet ned "Capcom Arcade Cabinet". Dette inkluderer innhold som er det samme som det individuelle spillet eller tidligere pakkeutgivelser. Hvis du kjøper denne pakken, trenger du ikke å kjøpe alle de individuelle spillene. Pass på at du ikke kjøper dobbelt opp.