Spill Side Arms, Legendary Wings og Trojan. Du kan også spille prøveversjonene av "Commando", "The Speed Rumbler" og "Savage Bees". ※ "Capcom Arcade Cabinet" krevers for å kunne spille. Vennligst kjøp denne etter at du har lastet ned "Capcom Arcade Cabinet". De individuelle spilldataene følger også med. Hvis du kjøper denne pakken, vil du ikke måtte kjøpe det individuelle innhldet på nytt. Pass nøye på at du ikke kjøper dobbelt opp.