Wired ProductionsAnnetStrategi
Unlock Mad Murdock! The Disgraced Mancer Lector will approach you with 3 wacky but useful inventions: - The 'Eternal Battery' unique building: unlock two new upgrades for your settlement and watch it charge up in storms! - The Arcing Tower of Doom: blast your enemies with lightning attacks that arc and split, attacking up to 8 targets! - The Ancient Shocklance: Mad Lector has recreated this ancient weapon so you can launch lightning attacks from an upgraded turret on your surveyor.