Det klassiske arkadespillet Brick Breaker er tilbake i storslått ny versjon. Dette eksplosive spillet – unikt og tidløst – er fullt av overraskelser. Skjerp dine reflekser og din presisjon for å komme deg gjennom de hundre forskjellige nivåene som venter deg. Plukk opp bonuser, unngå feller og skyt mot seier. Spill alene eller med opp til fire spillere på delt skjerm. Brick Breaker vil gi deg timevis med moro og underholdning!