Breakdown
Fanget i et mystisk laboratorium uten å huske noe av fortiden oppdager Derrick Cole sine usedvanlige evner mens han kjemper for å overleve mot en beinhard militærgruppering og en legion av tilsynelatende uovervinnelige, overmenneskelige krigere! Breakdown er et spennende action-eventyr i førsteperson, der nevekamp og topp moderne våpen kombineres med en intens historie og utrolig grafikk. Legg ut på en spennende og risikabel leting etter sannheten!