Brawler-ferie
Pakke med alternative antrekk til USFIV. Inneholder nye antrekk med ferietema til Zangief, E.Honda, Rufus, Abel og El Fuerte. Kle deg i noe nytt, og bank opp motstanderne med stil! *Dette innholdet er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Det vil ikke fungere med andre spill.