Borderlands: The Handsome Collection
Denne samlepakken er inkludert i Borderlands Collection: Pandora's Box! Bedre på Xbox One X, med 4K Ultra HD og HDR.* Borderlands: The Handsom Collection inkluderer de beste utgavene av både Borderlands 2 og Borderlands: The Pre-Sequel, laget spesifikt for den neste generasjonen med konsoller. Opplev den beste ytelsen og rikeste grafikken i et Borderlands-spill som kan spilles på en spillkonsoll. For første gang kan du spille samarbeidsmodus for fire spillere på samme skjerm, og det med forbløffende høydefinisjonsgrafikk. Opplev hele sagaen om Handsom Jack (inkludert alt nedlastbart bonusinnhold*), fra hans ikke-helt-så-ydmyke opphav til høyden av hans egomaniske tyranni. Fortsett eventyret ved å overføre din lagringsdata fra Xbox 360 til din Xbox One med den helt nye krysskompatibiliteten for lagringsdata. BORDERLANDS: THE HANDSOM COLLECTION inkluderer: - 2 kritikerroste BORDERLANDS-spill i én pakke. - Alt bonusinnhold, som gir hundrevis av ekstra timer med spilletid til en utrolig pris*. - Samarbeidsmodus for fire spillere, enten via Internett eller lokalt. - Oppgradert FLERSPILLERMODUS MED DELT SKJERM FOR FIRE SPILLERE på samme skjerm! - Overfør din lagringsdata fra forrige generasjon og fortsett der du slapp. *Inkluderer alt tilgjengelig nedlastbart innhold til Borderlands 2 og Borderlands: The Pre-Sequel som har kommet ut frem til 24. mars 2015. *Kostnadsfrie UHD-teksturpakker som kan lastes ned fra den digitale butikken.