Borderlands 2 - UHD-teksturpakke
Bedre på Xbox One X, med støtte for 4K Ultra HD og HDR. Øk grafikknivået til Borderlands 2 og de nedlastbare tilleggspakkene med denne pakken som inneholder teksturer i Ultra HD. Oppgrader teksturene til karakterene, kjøretøyene, våpnene og omgivelsene i spillet. Spillere vil få best utbytte med en 4K-oppløsning, men forbedringer vil være synlige på andre skjermformater også.* *Xbox One X påkrevd for å installere. 4K-skjerm påkrevd for 4K-oppløsning.