Borderlands 2: Commander Lilith and the Fight for Sanctuary
Vend tilbake til det prisvinnende plyndre-skytespillet i et helt nytt eventyr som legger fundamentet for det kommende Borderlands 3. Sanctuary er under beleiring, Vault-kartet har blitt stjålet og en giftgass forpester Pandora. Kjemp mot nye bosser, utforsk nye områder, finn nytt stæsj (med et helt nytt nivå some er høyere enn Legendarisk) og samarbeid med Lilith og Crimson Raiders i kampen mot en forskrudd kjeltring som er besatt på å herske over planeten. Tidligere spillere kan sikte seg inn på en ny nivågrense på 80, mens nykommere automatisk blir økt til nivå 30 så de øyeblikkelig kan delta i spenningen.