Blue Estate
Blue Estate er en tøff rail-shooter med svart humor, inspirert av Viktor Kalvachevs kritikerroste tegneserieroman Blue Estate, som ble nominiert til Eisnerprisen. VELKOMMEN TIL DEN FØRSTE NESTEGENERASJONS RAIL SHOOTER! Ved å bruke Kinect for Xbox One sin evne til å registrere beveglese gir Blue Estate en innlevelse i mafiamiljøet i Los Angeles som aldri før. Spillet er spekket med humor, har original spillmekanikk og er innmari moro. I Blue Estate spiller du rollen som Tony Luciano, den psykopatiske sønnen av den italienske mafias gudfar av Los Angeles, og Clarence, en tidligere Navy SEAL, blakk og nå leiemorder, oppsatt på å rydde opp i rotet Tony har stelt i stand. Mens Tony går i gang med en personlig vendetta mot Sik-brødrenes gjeng for å redde sin beste danser Cherry Popz, prøver Clarence å avslutte gjengkrigen, hvilket fører ham til de fjerneste delene av Jamaica. EN RAIL-SHOOTER SPESIELT LAGET FOR KINECT FOR XBOX ONE! Takket være den intuitive spillmekanikken laget spesielt med tanke på Kinect for Xbox One, kan du bli med på de mest ekstreme rail-shooter-hendelsene mens du støter på uforglemmelige fiender, alt fra mafiagolfspilleren som tar med seg granater til den storkriminelle bossen, begge like morsomme som de er urealistiske. Blodbad er alltid best sammen med andre, så inviter en venn til å bli med på massakren i en nervepirrende samarbeidsmodus! *Den første nestegenerasjons rail-shooter, inspirert av den Eisnerprisnominerte tegneserieromanen Blue Estate, av Viktor Kalvachev. *Original og ultramorsom spillmekanikk som fullt ut benytter Kinect-sensoren. *2 spillmodi; STORY, satt sammen av 7 adrenalinfylte oppdrag og ARCADE, der du skyter hodeskudd-komboer i et kappløp med tiden. *Tomannsspill: Spill alle nivåene i en intens samarbeidsmodus! *Et komplekst poengsystem for å sammenligne poengsummer på Internett og 23 prestasjoner som kan registreres. *Kan spilles med Kinect for Xbox One og med Xbox One trådløs controller.