Bloons TD 5: Odyssé-modus
Forbered deg på Poseidons vrede i den nye Odyssé-modusen! Hver uke vil Ninja Kiwi-teamet designe en episk reise for de som våger å ta turen. Ta for deg opp til 5 baner på rad med kun de opprinnelige livene dine. Har du det som trengs for å mestre utfordringen og høste belønningene?