Blood Bowl 3 - Brutal Ball Pack
Selv om mange ser ut til å glemme det, er ballen et nøkkelelement i enhver Blood Bowl-kamp. Denne pakken inkluderer en eksklusiv ball for å tilpasse lagene dine.