Blood Bowl 3 - 1,050 Warpstone
Denne pakken låser opp 1050 Warpstone, den virtuelle valutaen du kan bruke i Blood Bowl 3. Du kan bruke dem til å kjøpe blant annet Blood Pass og tilpasningsartikler.