Bling Bling Pack
Vi tilfører bling til Saints Row med dette settet med superkrefter med pengetema. I disse økonomiske krisetider finnes det vel knapt noen bedre måte å hjelpe økonomien enn å bruke penger til å knuse fiender, gjøre fiendene om til gull med Midas-berøring, få det til å regne penger ved å trampe eller skyte folk i ansiktet med pengesedler. Ta den på deg og få pengene i omløp!