Blazefire Saber XV (Originale farger for FFXV)
Bring et pistolsverd med deg i kamp med Lightnings signaturvåpen fra FINAL FANTASY XIII i arsenalet ditt — nå med egne farger, eksklusivt for FINAL FANTASY XV! *Denne gjenstanden kan lastes ned via en egen produktkode. *Spillere må kjøpe FINAL FANTASY XV for å bruke dette innholdet. Oppdatering til nyeste versjon av spillet kan også være nødvendig.