Blackwood Crossing
Blackwood Crossing er et historiedrevet førstepersons eventyrspill. En uforglemmelig historie om intriger og mystikk. Du tar på deg rollen som Scarlett, en tenåring som leter etter sin plass i verden. Du våkner opp, er desorientert og innser at du og lillebroren din, Finn, er på en togreise. Men når en mystisk skikkelse dukker opp, er det åpenbart at dette ikke er en vanlig togtur. Det er begynnelsen på en magisk reise, full av liv, kjærlighet og tap. Mens du finner veien din gjennom dette mektige dramaet – hvor verden og evnene dine utvikles på ekstraordinært vis – må du gå i sømmene på forholdet ditt til Finn. Dere er foreldreløse og har alltid hatt et sterkt forhold. Men ungdomsårene har åpnet døren til nye interesser, og dere har vokst fra hverandre. Mens dere gravis avdekker dybden på Finns dype smerter, blir konsekvensene av avstanden din sjokkerende tydelig.