Billettpakke 1 for tidlig opplåsing av eksodrakt
Få tidlig tilgang til variant α-eksodraktene som vil slippes i en fremtidig spilloppdatering, slik at du kan få en enda bedre opplevelse i Leviathans krigsspill! Innhold: - Deadeye α billett til tidlig opplåsing - Zephyr α billett til tidlig opplåsing - Barrage α billett til tidlig opplåsing - Vigilant α billett til tidlig opplåsing - Roadblock α billett til tidlig opplåsing - Krieger α billett til tidlig opplåsing - Murasame α billett til tidlig opplåsing - Witchdoctor α billett til tidlig opplåsing - Skywave α billett til tidlig opplåsing - Nimbus α tidlig billett til tidlig opplåsing Merk: Billetter til tidlige opplåsinger kan kjøpes selv om du allerede har låst opp eksodrakten eller oppfylt opplåsingsvilkårene. Vær forsiktig så du ikke kjøper en billett til tidlig opplåsing av en eksodrakt du allerede har låst opp. Gjenstander i dette settet kan også være tilgjengelig for salg enkeltvis eller i andre sett. Vær forsiktig så du ikke kjøper noe to ganger. Tilleggsinnhold du skaffer deg, kan benyttes ved å gå fra tittelskjermen til hjem-skjermen i spillet. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.